Veelgestelde Vragen
Heel tof dat je met ons in contact probeert te komen! Gaat jouw vraag over een bestelling? Check dan eerst onze zorgvuldig opgestelde FAQ hieronder. Aangezien hierin de meest gestelde vragen zijn opgesomd, vind je hoogstwaarschijnlijk het antwoord op jouw vraag! Is dat niet het geval? Neem dan altijd contact op met ons!
1. Wat is de retourperiode?
Je kunt een product binnen 14 dagen retourneren nadat je je bestelling hebt ontvangen.
2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
Een volledige terugbetaling zal worden uitgegeven aan de oorspronkelijke betalingsmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat de producten niet geopend zijn geweest. Alle klanten moeten na het retourneren van het pakket contact met ons opnemen en ons voorzien van Track & Trace gegevens, zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken.
Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.
3. Waarom kunnen de beauty & health producten niet worden geretourneerd?
Een lijst van hygiëne producten die niet kunnen worden teruggezonden en vergoed (de lijst is niet volledig): ondergoed, bikini, make-up, haarstylingsproducten, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan het retourneren van beauty- en gezondheidsproducten niet toe voor de veiligheid van al onze klanten. Wij staan hierin niet alleen. Andere aanbieders van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe.
In het algemeen kunnen producten niet worden geretourneerd als een van de volgende voorwaarden van toepassing is:
- de koper heeft de geleverde producten zelf gerepareerd en/of bewerkt of door een derde laten repareren en/of bewerken;
- de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig of in strijd met de aanwijzingen van de tussenpersoon zijn behandeld en/of op de verpakking zijn behandeld
- het gebrek geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft uitgevaardigd of zal uitvaardigen met betrekking tot de soort of de kwaliteit van de gebruikte materialen;
- hygiëneproducten kunnen niet worden teruggenomen en vergoed, zeker niet met de huidige COVID-19 maatregelen.
4. Moet ik betalen voor mijn retourzending?
Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. Wij raden u aan uw retourzending met een Track & Trace te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.
5. Kan ik mijn product terugsturen zonder contact met jullie op te nemen?
Nee je moet contact met ons opnemen voordat je een retourzending verstuurt, aangezien het retouradres anders kan zijn dan het adres waar de bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.
6. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op klantenservice@luebo.nl Het team van Luebo werkt zeven dagen per week. Wij garanderen altijd een reactie binnen 3-5 werkdagen en helpen je graag verder!
7. Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?
Voor de snelste oplossing, voeg een foto bij waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het item te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.
Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourperiode.
De meeste vragen zijn hier al beantwoord en dat bespaart jou tijd om contact met ons op te nemen! Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.